Tema: Re: Papasakokit apie Kindle 3...
Autorius: Bronco
Data: 2011-08-12 18:48:26
On 2011-08-12 12:25, kazkas wrote:

> Bet paimkim kita situacija. Pvz. su Kindle skaityti tamsoje neimanoma,
> nes pasvietimo nera.

O įprastas knygas skaityti tamsoje įmanoma? Tai kame problema?

O kiek laiko tu sedi pliaze ir kiek laiko sedi
> namuose, kur saule ne kiek netrukdo?

Prie ko čia visi šitie argumentai ir kuo čia dėtas pliažas? Iš kindlo
ekrano skaityti knygas visais atvejais patogiau, nei iš iPAD, nes Kindle
tai popierinės knygos pakaitalas, o ne multimedia kompiuterio be
klaviatūros.

> Bet aisku ipadas perkamas ne knygu skaitymui.

Bingo! Atsirado vilties, jog greit pakeisi nuomonę ;)

> O Kindle turi du trukumus:
> 1 Neturi pasvietimo

Čia jo privalumas, o ne trūkumas. Popierinės knygos turi gal pašvietimą? :)

> 2 Neturi touch screeno (ta jo klaviatura ish vis atgyvena)

Nėra ką ten veikt su tuo touchscreen'u. Pasileidi knygą ir skaitai, ne
žaidimus gi žaidi. Be to ekranas nesitėplioja, mane tik nervintų pirštų
antspaudai kai skaitai. Na, bet čia IMHO, nes jau subrendo nauja
tapšnotojų karta, tai gal jiems be touchscreeno jau nesuvaldomas daiktas
gaunasi :)