Tema: Re: Re: amazon kindle biski review
Autorius: Paparaciz
Data: 2010-11-19 21:54:25
jei paperbackas kainuoja 15-19lt o e-bookas 10lt tai pasakysiu kad tai itin sveikintinas zingsnis ir
tai vienintelis kelias i nors kokia sekme pardavimuose.

zmones amazon.com kelia triuksma kai kindle book'as brangesnis nei hardcover knyga ;)

taip, asmeniskai as irgi pasakyciau kad e-knygos turetu buti zymiai pigesnes (nes ju platinimas is
esmes nieko nekainuoja), bet yra kaip yra.

as tai dar nepriejau prie lietuvisku e-knygu pirkimo- turiu sociai anglisku ir ju skaitymas man
nesukelia problemu.

gerb. BP ˛inuteje <ic5ce7$179$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

--
Paparaciz