Tema: Re: amazon kindle biski review
Autorius: Silas
Data: 2010-11-19 07:48:45
šiaip knygute.lt guli po 10 lt knygos pfaf, sutarkytos be klaidų, tinkamu
formatu....
ir nemilijona kainuoja, o jei dar jaustis kad remi el.knygų paplitimą
Lietuvoje _ir_ fantastikos leidyklėlę Eridaną, tai iš vis gera ten pirkti :)

dar ir skaitykle.lt turi knygų, fantastikos megėjai gali pradėti nuo
nemokamo Draktšo "Žmogaus"
http://goo.gl/xWpAz
Pajusit gėrį skaitant sutvarkytas ir pritaikytas  el. knygas