Tema: Re: amazon kindle biski review
Autorius: s
Data: 2010-11-18 11:54:01
As pirkau tiek dekla , tiek led lempute pasveitimui is ebay - ka zinau - man
labai patinka - linkus galiu atsiust katruos pirkau;-))

Del tu linkomanijos nu ocr intu failu - gal gal pasidalinti, galima ?

As kelis (kokie 6-7 , plius dar 20 ivairiu knygu) PFAF irgi esu i txt nu ocr
ines, galiu atsiusti.