Tema: Re: PFAF Nr 56
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-30 12:16:15
na, zhmona savo ant anglishku nkygu pasodinau nuo asprin'o myth serijos, super lengvai parashyta, gerai skaitosi, smagios ir trumpos istorijos. Dabar skaito viska:). Kas del black company, na, ji turi savo specifini slenga (miestai, patys pashvestieji ir ju vardai (the ten who were taken) ), ash kaip tik pradejau nuo juodosios gvardijos, bet man rods nuo hm.. dreams of steel, gal, tai tiesa pasakius shiek tiek problemu buvo, tuo kad ten jau prasideda visokie indu mitu itakoti zhodzhiai, ivairios grupuotes, shventikai etc. Kaip bus pradejus nuo pirmos, nezhinau:)

Beja, su tuo geriausia fantasy knyga, chia vel, zhmona nesugebejo net pirmos knygos perskaityt, sake, nuobodi, neidomi... tai vat, kaip megsta sakyt yvlas na fkus i cvet, fse flamastery raznyje:)