Tema: Re: PFAF Nr 56
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-09-27 13:06:04
ash vat nezhinau, ar chia man vienam, ar po shadow games/dreams of steel gvardija pasidare neidomi. Pirmas 3 ash perskaitau kas kokius 4 metus, kai primirshtu shiek tiek, vien todel, kad vel ish naujo pergyvent visa malonuma. Imho pirmos trys knygos yra vienos ish geriausiu tamsios fantasy knygu ever. Shadow games ir dreams of steel dar, dar.. o vat nebe kranklio knygos kokiostai levos pasidaro.. aishku reikt pabandyt kada damusht prie progos...

Tas pats ir su pratchettu beja, ar man vienam, ar tolimesnes knygos kai kurios kazhkaip visai nusivazhiavusios. Baigiau vakar last continent'a bet jau taip sunkiai ir ilgai ash ji damishinejau, kai shiaip per savaite kokias praktishkai dvi knygas sugrauzhiu, su shita kankinausi ar ne pusantros savaites... O ir damushiau tik todel, kad turiu Unseen academicals, o ten kaipir rincwind'as irgi vaidenasi, tai reikejo perskaityt, kaip jam visgi baigesi echsechsechsech kontinente:)