Tema: Re: PFAF Nr 56
Autorius: mindE
Data: 2010-09-29 08:31:08
Is esmes, man patiko visos. Jei visos butu parasytos Kranklio stilium ir
apie tuos dalykus katrie Krankliui rupejo - tai butu jau popsas:) Mesciau
pats ketvirta tokia pacia knyga. Gvardijoj svarbu ne atskiri zmones, o pati
gvardija - kaip vienam intervu sake Glen'as ir as visai pritariu - kiti
laikai, kitos bedos, kiti paprociai:) Ypac turint omenyje kad kazkada,
netolimoj ateity, bus dar dvi knygos.
Na, o, bet, taciau, visgi tamsta esi teisus kazkuria prasme - as zymiai
geriau prisimenu pirmas tris knygas, nei kokia "Bleak seazons". Taip jau jei
but visiskai atviram, tai net vargiai prisimenu ar ji man patiko, ar ne:) Nu
bet jei neliko aiskiu neigiamu emociju - dedam pliusa ir uzskaitom. Apie
tatai prisiminiau pries kokia gera savaite (jauciu kad per pilnati :),
pamislijau, kad jau greit visai nebeprisimnsiu kas ten buvo senesnese
knygose ir pradejau skaityt "Water sleeps". Rusiskai kazkodel. Pabaigiau
uzvakar. Patiko labai. Vakar biski biski paskaiciau "Soldiers live".
Akurat - raso Kranklys, ziuresim ziuresim:)

--
zulu aka mindE