Tema: Re: Knygos angliškai vaikams
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-02 11:54:16
nius mums mokykloj reikejo skaityt fokishkai, tai buvo tragedija - pasirinkimo nebuvo, kas buvo, buvo visai ne idomu, tai tekdavo arba kurt "knygas" pachiam, arba perpasakot lietuvishkai skaitytas:)

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:hmimq9$1ns$1@trimpas.omnitel.net...
taip, dare. an musu 2~4oj klasese mazdauk.
pradzei mokymosi ir zodynelio pletrai visai suvejo pasaku knygutes nestoros
o paskui jau jamem alexanderi ir kitus vadovelius.
pasakos labeusei buvo indishkos, nes kitokiu priesh beveik trim metu nelabai
ir buvo ce gaut.
dabar gal yra ir daugeu pasirinikimo visokiu lengvu knyguciu. o kai kurios
gal net ir ydomios bus.
bet svarbeusei tai kad tik noro butu ;)