Tema: Re: paypal
Autorius: Korke
Data: 2010-03-15 13:31:01
ko cia banka kisat, bankas aiskintusi tik fakta ar TU PATS vykdei ta
mokejima ir jei pasakai, kad TAIP, as pats mokejau (niekas nepavoge mano ID
ir nepadare to is mano korteles/saskaitos), o bet prekes STOP...cia jau
bankas sakytu, toliau musu nedomina niekas ir visogero. Ypac jei preke
gauta, bet "kokybe" ne tokia kokios tiketasi", prekes negavimo atveju charge
back'a irgi nepadarytum taip parastai, ypac jei babkiu gavejo bankas yra
kitas ir pardavejas yra ne firma su kruva saskaitu,  o paprastas fiz asmuo.

Del PP neduodu siuo momentu bb nukirst, bet abejoju ar jis aiskinasi ir
rupinasi dvieju kazkokiu fiziniu asmenu sandorio santykiu aiskinimusi. Nes
tas PP "protection" abejoju ar galioja eiliniams pinigu pervedimams.