Tema: Re: paypal
Autorius: flag
Data: 2010-03-09 22:17:25
pirkau is vieno parduotuves, apmokejau paypal, buvo problemos su prekemis,
parduotuve kalta - iskeliau dispute, po to claim ir Paypal parase, kad jie
nieko padeti negali ir pinigu negrazins, nes preke pirkti ne per Ebay!!!
parasiau tipo skunda pries paypal - parase, kad jie neatsakingi uz tai ir
pasiule kreiptis i policija ir jei reikes jie geranoriskai pateiks kazkokius
duomenis - tokia mano patirtis (menesio senumo)