Tema: Re: Aviaciniai renginiai?
Autorius: E-Zyz
Data: 2011-05-23 15:14:35
>o tai aviatoriai tipo kitokios rusies gyviai nei like zmones? Man va teko
> susidurt kad ir vakar su vienu pilotu, kuris draugiskai pakviete apziuret jo
> aparata Palukny. Zinoma, visokiu yra, visokiu ir bus.

Tai as ir nesakau, kad visi jie vienodi. Bet tendencija butent tokia.

> O del svenciu populiarinimo, tai cia abipuse beda. Vieniem neidomu bus ar
> ne, kitiems neidomu daryti kazkoki sou nezinant ar bus kam rodyt kazka, ar
> vel tapati aerodromo hebra susirinks pasipuose pagert..

Pala, tai jei ka nors organizuoji, tai manau, kad pirmas uzdavinys ir yra, kad kuo daugiau zmoniu apie tai suzinotu, o ne tyliai padaryt rengini ir po to rekt, kad niekam neidomu.

O griztant atgal, tai sutikciau, jei sakytum, kad "nesidomi", bet kai sakai "ziuri pasaipiai" - tai jau perlenkta. O ir tas "nesidomi" kyla butent del to, kad patys su aviacija susije zmones to visiskai neskatina. Pradedant arogantisku elgesiu, baigiant informacijos apie renginius neteikimu.

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)