Tema: Re: Aviaciniai renginiai?
Autorius: E-Zyz
Data: 2011-05-23 14:24:20
> tai pateik kontrargumentu, o ne pradek apie politika avia grupse rezt

Nieks apie politika ir nerezia. Tiesiog sitoj vietoj zodzio "aviacija" gali buti bet koks kitas zodis, reakcija bus ta pati.

> as sakau savo subejktyvius pastebejimus, kad Lietuvos zmones su pajuoka
> reaguoja i aviacine temaptika, tai puikiai irodo ir nacionalinio
> transliuotojo poziuris i jankeviciaus Aerodroma.

Mano subjektyviais pastebejimais taip tikrai nera... O nacionalinio transliuotojo poziuris negali rodyti Lietuvos zmoniu poziurio.
Pagal mane, Lietuvoj aviacija visa laika buvo domimasi ir ta domejimasi pavadinti "pajuoka aviacijai" - kazkaip nelabai.

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)