Tema: Re: Aviaciniai renginiai?
Autorius: siGis
Data: 2011-05-23 00:46:07
Aciu Piuriciau

Klausdamas turejau galvoje renginius lietuvoje :). Pasaulyje didziausios
parodos zinomos ir man. I jas vaziuoti neplanuoju. Apie show lenkijoje
nezinojau. ~700km nera jau taip labai toli. Gali buti kad sugalvosiu
apsilankyti. Programa zadama visai idomi. O vat lietuvoje kiekvienais metais
ivyksta kazkas apie ka suzinau jau po viskam :(. Nuo to ir noreciau
apsidrausti. Gal galetum 'isipareigoti' bent savaite pries tau zinoma
rengini  patalpinti informacija omnitel.avia naujienu grupeje. Tai yra
vienintele vieta kuria nuolatos perziuriu. Deja ji merdeja. Matyt visi
issilakste po savas svetaines. Tokiems kaip as, besidomintiems aviacija tik
megejiskai, sekti naujienas visose svetainese yra ziauriai nepatogu.