dar gali i sonex ziuret. su 80 AG mataru beveik 300km/h greitis "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message news:id67t6$lns$1@trimpas.omnitel.net... > Na, antinas tai antinas. Bet yra ir kitų faktorių: > stumianti pliurpa (nėra sparnus apipučiančio srauto) didina minimalų > greitį. > Ir šiaip lėktuvas greičiui padarytas, tai antiškumas negali to kompensuoti > mažų greičių diapazone.. > > > "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:id3l46$h1k$1@trimpas.omnitel.net... >> Neuzmirsk, kad untis. Skirtingai nuo tradicines schemos abi sparnuotes >> kelia, o ne viena kelia, kita zemyn spaudzia. Prie viso to ir korpusas >> kelia. Ne vertui Rutanas su tokios komponuotes lektuveliu aplink pasauli >> apskrido >> >> "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message >> news:id3ijr$efc$1@trimpas.omnitel.net... >>> MInimalus greitis 120km/h tikrai per didelis ULui. Jau nekalbant apie >>> 1200kg MTOM ;) >>> >>> Kažkaip nesitiki kad su tokia mase ir greičiu į 450metrų sutilpti >>> išeina... >>> >>> >>> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >>> news:id230d$6q2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kad gal pakankamai ilga vaziuokle. >>>> Tik va jis nelabai i UL kategorija pataiko, kaip suprantu. >>>> >>>> "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message >>>> news:id16ev$hbs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nu gal panasus >>>>>> http://www.velocityaircraft.com/airplane-specifications.html >>>>> >>>>> Nu čia labai rimti antinai! >>>>> Gaila nesu niekada matęs gyvo antino iš arti. >>>>> Įdomu kaip ten su propelerio prošvaiste - teoriškai atrodo kad tupiant >>>>> lengvai žemę su propu galima kabint... >>>> >>>> >> >>