Nors treniruotis neteko tokių dalykų, bet iš teorijos žinau... Tai reiktų papasakoti xebrai kuri varinėja su ULais skersai per Baltiją :) O čia kokios programos dalis tokios treniruotės? "nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message news:ibulnp$6al$1@trimpas.omnitel.net... > Teko lindet +4 temperaturos vandenyje per treniruotes su aviaciniu > hidrokostiumu... teorija sako kad puse valandos plika sikna tempsi, bet > jauciu nuo patirto soko greiciau uzsilenksi... :) > > > On 2010.11.15 20:27, Kantega wrote: >> Nu jo, ct yra vienas iš pačių brangiausių aparatų rinkoje. >> Bet negi Tu tikrai norėsi 200km virš vandens su vienu motoru skristi? >> Kai vandens temperatūra +5C išgyvent vandeny galima max. pusvalandį... :( >> >> Be to su UL licenzija ir CT (kaip ir daugeliu kitų lėktuvų) nebūsi legalus daugeliu atveju... >> Tai toleruojama, bet pagavę išdulkinti gali bet kada... >> >> >> "Miegapele"<gv@dd.lt> wrote in message news:ibr3e7$td7$1@trimpas.omnitel.net... >>> kodel dyzelis. sakykim kad ir ct-ske kaip pavyzdys. ne kitas ir tik >>> dviviete. bet kuro sanaudos labai jau malonios, kreiseris irgi. rangeas irgi >>> faun. is klaipedos tiesiai i bergena. tiesa lektuvelio kaina nedziugina. >>> nors apie koki skraidymo aparata ir as susimastau. >>> >>> >>> "hedgehogus paiuricus"<ezimantas@gmail.com> wrote in message >>> news:ibhp2d$741$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nujio, toks vaizdas, kad cia skaitantys pastoviai puciasi visa rusiska >>>> interneta ir neturi kada diskutuot, bo reikia rusiska parpusta interneta >>>> skaityt >>>> >>>> :) >>>> >>>> -- >>>> eM >>>> >>>> >>>> >>>> | aaa... rusiškas internetas platus ir ten daug info... >>>> | Galvojau kad ir čia bus su kuo paplepėt... >>>> >>> >>> >