Na, antinas tai antinas. Bet yra ir kitų faktorių: stumianti pliurpa (nėra sparnus apipučiančio srauto) didina minimalų greitį. Ir šiaip lėktuvas greičiui padarytas, tai antiškumas negali to kompensuoti mažų greičių diapazone.. "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:id3l46$h1k$1@trimpas.omnitel.net... > Neuzmirsk, kad untis. Skirtingai nuo tradicines schemos abi sparnuotes > kelia, o ne viena kelia, kita zemyn spaudzia. Prie viso to ir korpusas > kelia. Ne vertui Rutanas su tokios komponuotes lektuveliu aplink pasauli > apskrido > > "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message > news:id3ijr$efc$1@trimpas.omnitel.net... >> MInimalus greitis 120km/h tikrai per didelis ULui. Jau nekalbant apie >> 1200kg MTOM ;) >> >> Kažkaip nesitiki kad su tokia mase ir greičiu į 450metrų sutilpti >> išeina... >> >> >> "signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message >> news:id230d$6q2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kad gal pakankamai ilga vaziuokle. >>> Tik va jis nelabai i UL kategorija pataiko, kaip suprantu. >>> >>> "Kantega" <nein@schland.uk> wrote in message >>> news:id16ev$hbs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nu gal panasus >>>>> http://www.velocityaircraft.com/airplane-specifications.html >>>> >>>> Nu čia labai rimti antinai! >>>> Gaila nesu niekada matęs gyvo antino iš arti. >>>> Įdomu kaip ten su propelerio prošvaiste - teoriškai atrodo kad tupiant >>>> lengvai žemę su propu galima kabint... >>> >>> > >