Tema: Re: Bendoriai - Riešė - Kalinas
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-03-31 12:29:19
2021-03-30 15:49, Bronco rašė:

> Rugsėjo ar spalio mėnesį dviračiu mindamas sustojau prie tos Maxima ir
> staiga pamačiau sumontuotą radarą :/ Niekas dėl jo jokios apklausos
> nevedė, nieko neapklausė. Matyt surinko tiek parašų, kiek minimum
> privaloma ir kreipėsi kad sumontuotų. Manė, jog taip bus geriau.
> Nenustebsiu, jei jau ir patys iniciatoriai susimokėjo :]

pagal gandus, radaro įrengimas kainuoja apie 100k. Geriau jau būtų
susimokėję ..
:)

> [...]
> priemones, tik baudas. Aš kažkada siūliau kaimynams, kurie pergyvena dėl
> savo vaikų saugumo, nes yra lakstančių per dideliais greičiais kaimynų,
> jog ne greičio kalnelių reik prištabeliuot, radarų ir užtvarų, o
> pastatyti išmanų greičio ženklą, kuris šviesdamas rodytų
> pravažiuojančios auto greitį ir visi kaimynai matytų, jog pvz. kaimynas
> Vardenis Pavardenis viršija greitį, bet visi tik pagūžčiojo pečiais ir
> sumurmėjo kažką, ale "neefektyvu bus". Suprask, tik baudimas gelbės,
> piniginis, ar byrančios važiuoklės, bet reik būtinai baust.

Intelektuali priemonė - pėsčiųjų šviesoforas su radaru. Norisi greitai
važiuoti - pastovėk, praeis. Kania - nuo 10 iki 50 k €, priklauso nuo
vietos ir įdėtų funkcijų.

Kita priemonė - ženklus eismo juostos susiaurinimas ir iškreivinimas.
Tipo masyvi klomba eismo juostos viduryje "Sveiki atvykę į Riešę".
  Nelabai tinka ten, kur važiuoja daug sunkiojo transporto.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody