Tema: Re: Bendoriai - Riešė - Kalinas
Autorius: Bronco
Data: 2021-03-30 17:40:27
On 2021-03-30 17:24, foonia wrote:
> Idomiau yra tai kad tie naujai irengti matuokliai nenaudoja blico,
>   o tai reiskia kad gali buti kalnai papuolusiu zymiai judresnese
>   vietose, pvz. Kirtimu g. prie Gariunu

Su tokiu neišsiduodančiu radaru, kaip sumontuotas Riešėje ir dar
parinkus vietą su nelogišku greičio ribojimu (toje vietoje jau turėtų
būti standartinis 50 km/h ar bent 40 km/h, bet tikrai ne 30) ir
pritaikius delay 6 month baudų siuntinėjimui, tai kitaip ir būti
negalėjo. Ten papuolė po kelis kartus net tie, kurie iš principo labai
tvarkingai važinėja ir nėra baudų už greitį gyvenime gavę.

Vienas kaimynas pasakojo, jog nėra gavęs baudų už greitį jau 20-imt
metų, o nuo šito radaro susiorganizavo 7-ias. Aišku, minimalias, bet net
7-ias.

Aš asmeniškai ne vienos kol kas negavau, nes pakanka patirties laikant
tinkamą greitį, o pvz. žmona, kurią visi kelyje lenkia, spaudžia ir
pypsi, jog ji "per lėtai važiuoja", sugebėjo dvi baudas iš to radaro
susiorganizuoti. Tiesiog ji dar nepatyrusi, tik antrus metus važinėja ir
jai sunku ir į kelią žiūrėti ir greitį laikyti 30-40 km/h diapazone.
Gavo abi baudas už 42 km/h. Kadangi tuo keliu važiuoja kasdien, reiškia
tiesiog užsižiopsojo. Dabar, spėju, žiūrės toje atkarpoje ne į kelią, o
į spidometrą. Tsakant, saugumas tik pagerės...