Tema: Re: Bendoriai - Riešė - Kalinas
Autorius: Bronco
Data: 2021-03-30 15:49:52
On 2021-03-29 23:49, etikmat wrote:
> na, tada kaip sakoma "karma is the bitch", "за что боролись, на то и напоролись".
>
> "Pastarasis ten atsirado po ilgus metus trukusių gyventojų prašymų sustiprinti eismo saugumą minėtoje vietoje"

Tai nekartok tos pačios nesąmonės, kurią jau delfi komentaruose kas
antra bezdžionėlė parašė ;) Njusuose dera įjungt galvą prieš rašant.

Kaip ir bet kur kitur, susibūrė iniciatyvi grupelė iš nebūtinai
intelektualų ir suorganizavo tą inkilą, o didžioji dauguma Riešės
gyventojų ji pamatė post factum jau sumontuotą. Lygiai taip pat ir tau
gali nutikt, o paskui delfyje perskaitysi, jog "tavo
rajono/kaimo/miestelio gyventojai patys to prašė".

Rugsėjo ar spalio mėnesį dviračiu mindamas sustojau prie tos Maxima ir
staiga pamačiau sumontuotą radarą :/ Niekas dėl jo jokios apklausos
nevedė, nieko neapklausė. Matyt surinko tiek parašų, kiek minimum
privaloma ir kreipėsi kad sumontuotų. Manė, jog taip bus geriau.
Nenustebsiu, jei jau ir patys iniciatoriai susimokėjo :]

Lietuviai iki šiol dar nėra girdėję apie intelektualesnės sudrausminimo
priemones, tik baudas. Aš kažkada siūliau kaimynams, kurie pergyvena dėl
savo vaikų saugumo, nes yra lakstančių per dideliais greičiais kaimynų,
jog ne greičio kalnelių reik prištabeliuot, radarų ir užtvarų, o
pastatyti išmanų greičio ženklą, kuris šviesdamas rodytų
pravažiuojančios auto greitį ir visi kaimynai matytų, jog pvz. kaimynas
Vardenis Pavardenis viršija greitį, bet visi tik pagūžčiojo pečiais ir
sumurmėjo kažką, ale "neefektyvu bus". Suprask, tik baudimas gelbės,
piniginis, ar byrančios važiuoklės, bet reik būtinai baust.

O man teko gyvent netoli tokio ženklo ir pro jį važinėt, aš pvz. puikiai
žinau, jog mažose gyvenvietėse, kur vienas kitą daug maž pažįsta, jis
veikia ir tikrai efektyviai drausmina, nes tiesiog nepatogu prieš
kaimynus lėkt, kai visi mato kokiu greičiu tu važiuoji.