Tema: Re: ausinimo skyscio temperatura
Autorius: bomanz
Data: 2010-01-05 22:15:15
Andrius wrote:
> Sveiki.
>
> Gal ir durnas klausimas, bet per savaitgalio salcius (buvo berods -15)
> pastebejau, kad ant sankryzu temperatura nukrenta iki 75-80C, nors pries
> tai vaziuojant rodo 90C. Auto VW Polo 2006 1.4 benzas. Kame gali but
> saknys? Leva ausinimo skyscio kokybe? "Siltesniu" oru temperatura stovi
> kaip prikalta 90. Ant savo audines to neesu mates.

A hm pabandyk salono šildymą išjungti. Jei temperatūra nebekris- tada viskas
gerai. Reiškia kai variklis ant laisvų dirba atliekamos nuo naudingumo
koeficiento šilumos nebeužtenka. Su mano Pasatu lygiai tas pats buvo- kol iki
Vilniaus atvažiavau viskas puiku, o Vilniuje nuo kalniuko nusileidau, prie
šviesoforo pastovėjau ir prasidėjo- salone šalta, dujos išsijungė... Teko prie
sankryžų gazą laikyti paspaudus.