Tema: Re: padekit kyla apsukos
Autorius: Virgis <xxx@xxx.lt.>
Data: 2009-08-21 12:37:27
:) Paciam varztus sukinejant tikrai ne kas gausis..  Vaziavimas dujom tuo ir
idomus, kad turi tvarkingai veikt ir benzinas (karbiuratorius) ir dujos
(reduktorius). Jei daug vaziuojama vien dujom, karbas issauseja, gumos
sukieteja, membranos plysta.. Ne be reikalo CO matuojamas ir reguliuojamas
ir benzinui ir dujom.

Parasyk atskira posta, kad reikalingas karbu meistras Kns, gal kas pasiulys
(as nezinau, bo karbai man jau senokai neaktualus:)