tai gal gali pasiulyti kaune koki meista ka paziuretu. o CO tai aisku neziuriu nes pats reguliuoju tai neturiu galimybiu. Virgis wrote: > Pirmai pradziai pas normalu karbiuratoriu speca - tegu isvalo, laisvos eigos > (diafragma) ir automatinio kuro pariebinimo sistemas patikrina. > P.S. "reguliuojant" reduktoriu bent ziurima koks CO ismetime? > > "Juozas" <didi@chip.com> wrote in message > news:h6l9i4$n31$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> pradesiu nuo pradziu kaip viskas atsitiko. >> >> Masina VW Golf II karbiuratorius 1.6 >> >> per pavasarinius purvus ir ziemos druskas nupuvo ventiliatoriaus laidukai. >> pradejo perkaitinet variklis. I darba nedauk tai net nepastebedavau. >> Paskui vaziuojant prakiuro slangute sildymo sistemos. Susitvarkiau bet >> apvare visa varikli antifrizu atrodo nuploviau. >> Paskui po kazkiek laiko pradejo apsukos kilti i dangu. Pradzioj galvojau >> duju reduktorius, pasikeiciau, biski sumazejo bet nedauk. Apsukos buna >> uzkyla iki 1800. Bet dar vienas bajeris jei tik masina po vaziavimo >> pastovi kokia 20 min tai tada jos nukrenta iki 600 ir viskas buna gerai. >> Tiesa apsukos kyla silnat varikliui. Dar pastebijimas ka kuo ilgiau >> vaziuoji tai apsukos pradeda normaleti. >> >> Visa laika sitas pastebeta ant duju, ant benzino kaip ir normaliai. >> >> Gal galit pasakyti kas cia per bajeriai. Net nezinau nuo kurio galo >> pradeti knistis, Duju reduktoriaus reguliavimas nepadeda. >> > >