Tema: Re: b5 elektros problemos
Autorius: bomanz
Data: 2009-07-25 11:26:11
Dainiushas wrote:
> Tipo tu chia nustebes? :)
>
> Palauk, gal kada spyna ishsiardysi....elektrinis langas nustos
> veikt....galinio lango valytuvas jei universalas... :))). Automobilis su
> polekiu nuo pradzhios iki galo :).

Tikiuos tokie genialus kuriniai daznai negenda, o sugede
pataisomi :)

> Tiesa, pazhiurek ar ijungus kondicionieriu isijungia elektrinis
> ventiliatorius prie radiatoriaus. Jei ne - taisyk.

Ventiliatorius isijungia. O kas nutinka jei neveikia?

> Dar - po akumuliatoriu
> yra drenazhas ishbegt vandeniui ish tos "vonios". Megsta uzsikimsht ir
> vanduo viska ten pasemia - iki to, kad pradeda per oro paemima begt i
> salona. Pasiekt galima ish virshaus ishemus akumuliatoriu arba ish apachios
> kishant ranka ties akumuliatoriaus viduriu, gumine xuinia uzhsichiuopia.
> Teke matyt "tiuninga" - ishimta "zaglushke" vairuotojo pusej, bet taip daryt
> nederetu, nes tada vanduo bega ant vairo koloneles tokioj vietoj, kur jis
> LABAI nereikalingas.

Išėmiau akumą, nuėmiau akumo padėklą ir švariai iškuopiau visus
lapus ir purvą. Buvau išsisaugojęs seną tavo žinutę apie
pasekmes, kai skylė užsikiša ir ilgai laikosi vanduo. Bet aš ten
radau dvi vienodas veikiančias skyles vandeniui nubėgti- vieną
dešinėje po akumuliatorium, kita lygiai tokia pačią kairėje
pusėje po stabdžių stiprintuvu. Ar aš teisingai supratau, kad
skylė kairėje pusėje turi buti užkišta?