Tema: Re: b5 elektros problemos
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-22 21:26:01
Tipo tu chia nustebes? :)

Palauk, gal kada spyna ishsiardysi....elektrinis langas nustos
veikt....galinio lango valytuvas jei universalas... :))). Automobilis su
polekiu nuo pradzhios iki galo :).

Tiesa, pazhiurek ar ijungus kondicionieriu isijungia elektrinis
ventiliatorius prie radiatoriaus. Jei ne - taisyk. Dar - po akumuliatoriu
yra drenazhas ishbegt vandeniui ish tos "vonios". Megsta uzsikimsht ir
vanduo viska ten pasemia - iki to, kad pradeda per oro paemima begt i
salona. Pasiekt galima ish virshaus ishemus akumuliatoriu arba ish apachios
kishant ranka ties akumuliatoriaus viduriu, gumine xuinia uzhsichiuopia.
Teke matyt "tiuninga" - ishimta "zaglushke" vairuotojo pusej, bet taip daryt
nederetu, nes tada vanduo bega ant vairo koloneles tokioj vietoj, kur jis
LABAI nereikalingas.

--
Dainius