Tema: Re: b5 elektros problemos
Autorius: bomanz
Data: 2009-07-22 21:04:00
audriusk wrote:
> Pas mane taip pat buvo, pasiziurek avarinio rele, ten tas visas avarinio
> mygtukas issiima kartu su rele, pas mane ji strigdavo. Pravalius ja,
> nezinau kiek tai ytakojo, bet problema dingo:) Jeigu reikia keisti ,
> parduotuveje apie 70lt.
>
> B5 '99

Paskaiciau Dainiusho atsakyma ir nutariau paziureti, gal
problema tikrai ne kompiuteryje o ten is kur posukio garsas
sklinda :) Issiardziau avarinio mygtuka, radau ten rele ir
kelias mikroshemas. Kontaktai idealus- jokio oksido sluoksnio,
viskas sutepta tepalu. Nusipirkau srote kita mygtuka, pakeiciau-
viskas puiku, posukiai yra ir nedingsta. Aciu uz patarimus.

Mygtuko konstrukcija tai kazkoks girtas konstruktorius kure.
Septyni stori kontaktai sliauzioja kartu su rele ir visa
elektronika vien tam, kad pasispaustu vienas mazytis mygtukas
ant spausdintos plokstes. Kurybinga aisku. Ir patikimumo tai
neitakoja- parejo tai elektronika :)