Tema: Re: VW B5 TDI Turbinos Valdymas
Autorius: Tutis
Data: 2009-03-08 11:45:29
O tu zinai kur pas tave n75?

Pabandyk per vagcom paziureti ka rodo. Siaip ten matytis turetu kur
problema.

Arba jei turi noro gali pazaisti su tuo voztuvu. Reiktu ji atjungti, ir
vietoje jo susimontuoti adatini voztuva, bei pasijungti slegio matuokli.
Tingiu aiskinti, siulau paziureti google -> manual boost controller arba
mbc, ir kaip ji jungti, ir kaip jis turi atrodyti. Siaip turetum senukuose
gauti viska ko reikia siam testui.