Tema: Re: VW B5 TDI Turbinos Valdymas
Autorius: Tutis
Data: 2009-03-07 11:55:31
T15 gali buti.

O prie kokiu variklio apsuku problemos su slegiu? Ar per velai uzpucia? Ar 
uzpucia ir poto neislaiko?

Jei ten paprasta turba, tai galima paprastai patikrinti ar n75 problema. 
Reiktu pasigaminti manual boost controler, atjungti ta n75, psijungti mbc, 
pasijungti slegio matuokli ir paziureti kas darosi.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:gotfqn$csu$1@trimpas.omnitel.net...
> yra http://www.google.lt/search?hl=lt&q=garret+t15&meta=&aq=f&oq=
>
> panashu, kad tokia ir bus. Taip pat, kad nelabai joje kazhkas ishsivalys.
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Irmantas" <emailas@emailas.com> wrote in message 
> news:gotesh$c6g$1@trimpas.omnitel.net...
>>O yra Garrett T15? Nes nelabai ten ka pavyksta iskaityt, tik tiek kad
>> GARRETT ir kazkas dar uzrasyta - T15...
>>
>>
>> Tutis wrote:
>>> Jei turbina vnt 15, ji su kintama geometrija. Koks skirtumas koks
>>> variklis :)
>>>
>>> Paieskok kokios vnt17 srote, gal rasi uz gera kaina. Pasikeistum + remap
>>> ~150aj gausi.
>>> "Irmantas" <emailas@emailas.com> wrote in message
>>> news:gotb2h$9e4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Dainiushas wrote:
>>>>> ajoble, jei AHH, tai VNT15....
>>>>>
>>>> siaip tai nelabai as ka pats suprantu, bet lyg pas mane AHU...
>>>