Tema: Re: VW B5 TDI Turbinos Valdymas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-03-06 22:45:14
o tu sakei, kad 66kW?

-- 
Dainius


"Irmantas" <emailas@emailas.com> wrote in message news:gorv29$gto$1@trimpas.omnitel.net...
>O pas mane pucia 1,6 - 1,7 bar'o iki atsijungimo ir tiek pat po. Ta 
> prasme vaziuojant iki atsijungimo ir po, slegis tas pats. O siandien 
> paskambinus i turbo servisus, pasakius, kad nuo 120km/h dingsta trauka, 
> visuose 4-iuose pasake iskart ta pati: turbinos valdymas yra uzstriges.
> 200lt nuemimas/uzdejimas + 250-300lt darbas. Jei atvezi turbina jau 
> nuimta - 150-200lt.
> 
> 
> p.s. matuota su vagcom'u.
> Tutis wrote:
>> wastegate tikrai nera tas pat kaip n 75. N75 yra tas voztuvas, kuris 
>> wastegate leidzia atidaryti. O wastegate yra turbinos dalis.
>> 
>> Buna, kad wastegate pavargsta ir neuzsidaro iki galo, tuomet turba 
>> ispucia standartini slegi, bet zymiai veliau ji pasiekia.
>> 
>> O su n75 gedimais nesu susidures, jis tik prastai tvarkosi su aukstesniu 
>> slegiu.
>> "Irmantas" <emailas@emailas.com> wrote in message 
>> news:gormao$8pf$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Dainiushas wrote:
>>>> pas 66kW kitokia turbina, ten nera kam uzhsinesht suodzhiais. Tai 
>>>> reikia zhiuret Wastegate vozhtuva arba vakuumus aplink ji.
>>>>
>>> Pasirodo, wastegate voztuvas ir yra N75 :) 
>>