Tema: Re: B5 vaziuokle
Autorius: Stork
Data: 2011-05-05 13:36:08
Galiniai sailenblokai po 130ar 160Lt vienas kainavo didmenine kaina pavyko
gaut (LMI)
Orginalas kazkada domejaus ar tai 300 ar tai link 500Lt uz vieneta.
Is apatiniu svirciu kazkurios nerestauruojamos yra (norejau irgi
restauruot).
O verta neverta-reik ziuret kainas ir suteikiamas garantijas. Man
apsimokejo, nes uz restauravima dvieju "kaulu" sumokejau 100Lt, kai LMI/TRW
buciau paklojes ~300Lt.