Tema: Re: B5 vaziuokle
Autorius: Edgaras
Data: 2011-05-04 22:41:03
Kad tu sailentų kainos biški kosTmosas, verčiau supresuot įvores po 60lt/vnt

Verta restauruoti šarnyrus? Ar geriau sudėti LMI/TRW cielas svirtis ir
pamiršt kuriam laikui?

"Stork"  wrote in message news:incejj$17v$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu
Man apatines prieki (galvos neduosiu kirst, bet lyg LMI) laike koki 90kkm.
Gale tai ten sailenblokai ir viskas-tuos igi teks jau keist.