Tema: Re: Q: B5 vaziuokle
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-04-04 13:50:18
>  Tai kiek Dainiau, tau granatos laiko?

nžn, dešinę pakeičiau, kairė įtariu dar nuo gimimo. Prieš tai Audi 100,
nekeičiau.

> Ir priekinei pakabai, kokio gamintojo rekomenduojama deti didziasias
> svirtis? Ar LMI gerai?

nžn ką rekomenduot, abo neramūs laikai.... buvo čia istorija su MOOG'o
stabilizatoriaus traukėmis į Citroeną, kai po 8kkm nusivertė..... Pas
mane pasate, apatinės svirtys MOOG'o - galinės 120kkm, priekinės gal
~160kkm.

> Ir primink uz kiek ten pakaba visa priekio pasikeitei? Ir kas buvo
> gamintojas?

MOOG'as, amortizatoriai SACHS'as. Jau nepamenu kiek ten kas kainavo, gal
link 2kLt.