Tema: Re: Autonominis sildymas (aka Webasto). Ar verta?
Autorius: Linelis
Data: 2010-10-12 09:12:23
manau sildymas pries vaziavima ir yra zaidimas, kol idomu sildysies, bet po
savaites tingesi uzsiimti tokiais dalykais :)

siaip sakau, 6metus nadojuosi ir nors ir salciau viduj nei kitose masinose,
bet autonomke kazkaip nevisada iseitis.
va, laplandijoj, kur pastoviai -30, vo ten tai reikia, aisku praeita ziema
jau buvau pamastes apie paleidima, ale nejungiau :)