Tema: Re: Autonominis sildymas (aka Webasto). Ar verta?
Autorius: Linelis
Data: 2010-10-11 15:54:58
nezinau, as kiek naudojau - nepatiko, poto atjungiau

man nepatiko kad kartais labai stipriai padumina. Pas mane TDI. Sustoji
sankryzoje, o ten is po masinos kaip is po ikaruso pavaro dumu.
kartais nieko o kartais labai stipriai. Jutoj sake labai priklauso nuo kuro.
kuras pilamas visalaiko LUKOILe

jei naudosi trumpais atstumais mieste - vistiek neuzsils, o kuro sunaudosi
gerokai daugiau ir bus daugiau zaidimas nei nauda.
jei naudosi ilgais atstumais uzmiestyje - tada ir siaip savaime pakankamai
uzsils, nu nebent sals -20 ar daugiau, tada jau tikrai reikia autonomkes

siaip sakau, musu salygom gaunasi daugiau zaidimas del sportinio intereso, o
ne naudos.

o apie tuos salto variklio sudilimus tai gal jau nepradekit cia svaigti :)))
(zinoma visa tai tikra tiesa, bet neantiek kad mum turetu tai rupeti)