Tema: Re: Autonominis sildymas (aka Webasto). Ar verta?
Autorius: IksEr
Data: 2010-10-12 07:39:56
Huh... Neveiksminga, net jei uzstatai, kad autonominis sildymas isijungtu
10..20 min. pries vaziavima? Kad papildomai sildytis jau vaziuojant -
sutinku, kad tai daugiau zaidimas, nei nauda...

Kas liecia ilgus atstumus uzmiestyje - sia ziema prie minus 30
Kaunas-Vilnius kazkokio diskomforto ar autonominio sildymo poreikio
nepastebeta... Diskomfortas tik isedus i masina.