bbž, 2004'tais metais nebuvo ir tie commonrail'ai tokie jau stebuklingi. Aš tai įtariu, kad problema yra Škodas ir per dideli lūkesčiai. A4 su tokiu varikliu - nei vibracija nei garsas kaip ir netukdo "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message news:i47sk3$lj6$1@trimpas.omnitel.net... > Bendrai paemus sitie varikliai yra salyginai triuksmingi ir vibruojantys, > palyginus su konkurentu commonrailiniais dyzeliais. Superbe to triuksmo ir > vibracijos kazkiek yra, bet tikrai nenervuoti turetu. Todel sunku pasakyt, > ar tau ta "gimtoji" variklio vibracija jau uzkliuna, ar visgi kazkas > sugede yra. > > "juozas venckus" <venckus-TRINTI@glaim.moc> wrote in message > news:i46ht3$seb$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu klausima 2.0TDI PD varikliu turetojams. O dar geriau, jei tokie >> varikliai sumontuoti Superbe. >> Ar taip turi buti, kad visa laika, praktiskai esant bet kokioms apsukoms, >> buna aiskiai jauciamas ir net girdimas variklio darbas, salone? Na, ant >> laisvu apsuku nera jokios vibracijos ir jokio garso. Taciau vaziuojant - >> akivaizdziai jauciama, kad vibracija susijusi su variklio sukiais. >> Variklio traukai jokiu priekaistu. >> >> Neteko vaziuoti jokia kita masina su tokiu varikliu, tai neturiu su kuo >> lyginti. Tai ir idomu, ar cia taip ir turi buti, kad pume-duse turi >> daugiau vibracijos? >> >> juozas venckus >>