kad visas variklis nepasakyciau, kad svarus buvo, tai niekam neuzkliuvo... nors kai problema radau, tada, zinant, matosi, kad ten daugiau tepaluota.. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ho3dvu$hmp$1@trimpas.omnitel.net... > turėjo tepaluota būt aplinkui.... > > "donald" <donas@parks.lt> wrote in message > news:ho2inp$pec$1@trimpas.omnitel.net... >> pries metus man pansi problema buvo. Tik pas mane passat'as su 81 kW. >> Patarimu buvo visokiu, beveik viska isbandziau. >> Pradzioj duodavau apskuku, nors ir siaip ramiai nevazineju, perziurejau >> visus vakuumus, kelis itartinus pakeiciau, bandziau su kita oro matuokle, >> isvale turbina, bandziau pakeisti turbinos valdymo solenoida N75, >> bandziau pakeisti vakuumini valdyma ant turbinos (toks metalinis >> bliudas). Visi sie dalykai nepadejo. >> Priezastis buvo visai banali. Buvo kiaura interkulerio slanga. Tokia >> trumpa, apie 8 cm jungiamoji slanga. Itrukimas U raides formos ir taip >> graziai apacioje, kad niekas nepastebejo... >> >> >> "Linas" <foxas69@takas.lt> wrote in message >> news:ho2ah0$dlp$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nustatytas gedimas - striginėja turbinos geometrija. Akseleratorių >>> stipriai užmynus, kartkartėmis dingsta trauka. Variklį išjungus ir vėl >>> užvedus - atsistato, bet iki sekančio karto. >>> Automobilis VW Sharan 2004m. 1.9TDI 85kW. >>> Gal kam teko patirt tokį "malonumą" kiek kainuotų remontas ir kas taiso? >>> >> >>