Tema: Re: VW Sharan
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-22 09:00:19
ja,
tokie identiski simptomai buvo, kai plyso interkulerio slanga (bisky perdaug 
paspaudziau salta varikli prie -20salcio :))  )
o kas liecia tepalavimasi, po keliones gryzus (apie 3000km) , nu 
nepasakyciau kad apsitepalavus ,
aisku vaziavimas buvo pencinyko rezimu, turbina dirbo MIN rezimu, nes jei 
daugiau papucia, kompas ijungia avarini rezima



"donald" <donas@parks.lt> wrote in message 
news:ho2inp$pec$1@trimpas.omnitel.net...
> pries metus man pansi problema buvo. Tik pas mane passat'as su 81 kW. 
> Patarimu buvo visokiu, beveik viska isbandziau.
> Pradzioj duodavau apskuku, nors ir siaip ramiai nevazineju, perziurejau 
> visus vakuumus, kelis itartinus pakeiciau, bandziau su kita oro matuokle, 
> isvale turbina, bandziau pakeisti turbinos valdymo solenoida N75, bandziau 
> pakeisti vakuumini valdyma ant turbinos (toks metalinis bliudas). Visi sie 
> dalykai nepadejo.
> Priezastis buvo visai banali. Buvo kiaura interkulerio slanga. Tokia 
> trumpa, apie 8 cm jungiamoji slanga. Itrukimas U raides formos ir taip 
> graziai apacioje, kad niekas nepastebejo...
>
>
> "Linas" <foxas69@takas.lt> wrote in message 
> news:ho2ah0$dlp$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nustatytas gedimas - striginėja turbinos geometrija. Akseleratorių 
>> stipriai užmynus, kartkartėmis dingsta trauka. Variklį išjungus ir vėl 
>> užvedus - atsistato, bet iki sekančio karto.
>> Automobilis VW Sharan 2004m. 1.9TDI 85kW.
>> Gal kam teko patirt tokį "malonumą" kiek kainuotų remontas ir kas taiso?
>>
>
>