Tema: Re: VW Sharan
Autorius: donald
Data: 2010-03-20 15:31:37
pries metus man pansi problema buvo. Tik pas mane passat'as su 81 kW.
Patarimu buvo visokiu, beveik viska isbandziau.
Pradzioj duodavau apskuku, nors ir siaip ramiai nevazineju, perziurejau
visus vakuumus, kelis itartinus pakeiciau, bandziau su kita oro matuokle,
isvale turbina, bandziau pakeisti turbinos valdymo solenoida N75, bandziau
pakeisti vakuumini valdyma ant turbinos (toks metalinis bliudas). Visi sie
dalykai nepadejo.
Priezastis buvo visai banali. Buvo kiaura interkulerio slanga. Tokia trumpa,
apie 8 cm jungiamoji slanga. Itrukimas U raides formos ir taip graziai
apacioje, kad niekas nepastebejo...