Tema: Re: Lauzynas Elektrenu raj.
Autorius: Tomas
Data: 2012-07-21 00:32:47
Prie ko cia tas dauzhymas, yra pirkeju, kuriems anglishkos faros puikiai tinka. Bet pasakyt, kad anglishkos - turejo be kokiu nors svarstymu. Nugi ne tu, tai kiti paims. Shioj vietoj - dalbakas.
Del kitu dalyku - jy bishki irgi galima suprast - pernelyg pretenzingas klientas daug kam nepatinka, ne inteligentijos zhiedas dirba shrotuose. Nugi rimshos shrotas utenoj - nepatinka - aik nx, rusai paims. O tie tai tikrai paims. Pilna fura ir be kokiu nors pretenziju ateity. I jo dienybes pirkejo role nebutina pernelyg isijaust, tas momentas grajina tik teorishkai.