Tema: Re: Lauzynas Elektrenu raj.
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2012-07-19 10:36:40
Blogai padarei. Demonstratyviai leidai lipti jam tau ant galvos. O i
argumentus "as verslininkas ir turiu uzdirbti nuo anglisku lempu" gali
atsakyti argumentais "as klientas ir jei issipisineji-busi pratrauktas
per visas zinomas institucijas ir uzlenksi savo shudversli". Na ir aisku
reikejo paskambint i NVTAT VMI VDI ir t.t., nes garantuotai jo verslas
purvinas. O prekes, kurias jam palikai, jis vel prastums. Rezultate busi
apipistas dvigubai.