Tema: Re: Lauzynas Elektrenu raj.
Autorius: Povilas
Data: 2012-07-19 22:46:29
Zinok,kad as apie tai irgi pagalvojau, bet pagalvojau ir apie tai,kad tose
kalabybiskese isikurusi chebra elgiasi taip drasiai, nes su mentais yra
pazystami.Ir kas is to,kad ant ju uzsiundysi mentus,jei tikrinia "atliks"
vietiniai.Kaip tk ta diena ,kai pirma kata pas juos buvau apsilanke, maciau
kaip atvaziavo ekipazas ir chebra vos nesiglebesciavo....