Visi darbai atlikti nusipirkus. Sia ziema pakeistos pakaitinimo zvakes, nes sunkiai kurdavosi jau prie -15. Po mazdaug 20.000 pakeista interkulerio zarna ir trauke. Pagrindinis dirzas ~100 Lt, Itempejas (SNR firmos) ~100 Lt, pakeitmas ~250 Lt. Salonas nezinai del teplumo, pas mane kazkia tekstile/silkas su oda kombinuotas - normaliai. Bagazine tikrai neispudinga, i kaip jau cia minejo nera itin patogi del auskto slenkscio. Korozijai normaliai, neigimau atsiliepimu neteko kazkokiu girdeti. Klima buna daznai, veikia gerai. -- Pagarbiai, Tamuto "ATT" <tuckusxxx@gmail.com> wrote in message news:gpbj1f$ucq$1@trimpas.omnitel.net... > Čia per kį laikotarpį ir ridą šie darbai buvo atlikti? > Ir kiek pagrindinio dirzo ir ghuoliu keitimas su darbu kainuoja? > > Pats buvau mastęs, kad reikia ekonomiško ir gražaus universalo. Mažas vaikas yra, tai vežimėlis į > passato bagažinę netelpa - subas su duja viską užima :) > Buvau pralėkęs su senesne 1,9TD. Pasirodė, kad labai salonas linkęs teptis. Gal rekomenduotum į > kokį kreipti dėmesį, o kokio vengti (manyčiau juodas veliūras būtų geriausia, bet ar tokį > rasčiau)? > Beja bagažinė dydžiu ir forma nesužavėjo, tačiau reikia mielos ir nedidelės mašinos, nes labiau > žmona važinės. > Kaip dėl korozijos ar nera kokių ligų. > Dar domina klima. Ar dažnose eina. Ar būna tik kondišnai? > > > > >