Tema: Re: S40 po 2000m.
Autorius: Tamuto
Data: 2009-03-16 10:47:28
Visi darbai atlikti nusipirkus. Sia ziema pakeistos pakaitinimo zvakes, nes sunkiai kurdavosi jau
prie -15. Po mazdaug 20.000 pakeista interkulerio zarna ir trauke. Pagrindinis dirzas ~100 Lt,
Itempejas (SNR firmos) ~100 Lt, pakeitmas ~250 Lt. Salonas nezinai del teplumo, pas mane kazkia
tekstile/silkas su oda kombinuotas - normaliai.

Bagazine tikrai neispudinga, i kaip jau cia minejo nera itin patogi del auskto slenkscio. Korozijai
normaliai, neigimau atsiliepimu neteko kazkokiu girdeti. Klima buna daznai, veikia gerai.

--
Pagarbiai,
Tamuto