Tema: Re: S40 po 2000m.
Autorius: Tamuto
Data: 2009-03-10 10:50:11
As turiu 2003, bet ne S40, o V40. Is principo tas pats. Pas mane 1.9 D 85 kW, tai variklis Renault,
eina i Megane/Scenic/Laguna toks pats ir dalys tinka jei reiketu.

Silpna nezinau kas, bet teko keisti priekinius amorotikus, atramines gumas, pakaitinimo rele ir
zvakes, vakumini siurbli tepalo, turbinos zarna i internculeri gumine, karterio tarpine,
stabilizivimo trauke na ir zinoma pagrindinis dirzas su guoliais prikus. Daugiau tai visokie tepalai
filtrai.

Vaziuoja stabiliai, seimynos neturiu todel vietos pakanka. Pakankamai ekonomiska masina vaziavimo
sanaudoms. Aisku kietoka ir per duobeetu kelius labai maloniai nevaziuosi, nes visgi masinos klase
ne ta.

Jei turi kokiu klausimu, galiu atsakyti :)

--
Pagarbiai,
Tamuto