Tema: Re: Kaip vadinasi toks ausiniu tipas?
Autorius: Doxlas
Data: 2021-03-24 08:26:53
Man reikia ausinių telefonui, ne kompui. Bet gerai, paieškos laukas gerokai
prasiplėtė.

"tranzoo"  wrote in message news:s3dkb6$e1c$1@news.omnitel.net...

byby. po keliu minuciu skauda net poroloniniai kamstukai nuo triuksmo.

beto ir kaulai mano neveikia. pokalbiams gal ir pakaktu, nebadziau, bet
muzikos nepavyko pasiklausyt... :(

Doxlai - man mytingams labai sueina tokios:
https://www.varle.lt/ausines/poly-ausines-plantronics-blackwire-c3220-dvipuses--14161459.html?utm_medium=referral&utm_source=kaina24.lt