Tema: Re: Kaip vadinasi toks ausiniu tipas?
Autorius: Doxlas
Data: 2021-03-23 11:40:17
Aš paprastos handsfree ausinės ausyje negaliu pakęst ilgiau nei 20 min., o
dabar tenka ilgai pašnekėt telefonu ir dar reikia laisvų rankų kompui
valdyti tuo pat metu, tai susidomėjau šito tipo ausinėm. Realiai man jos
reikalingos pokalbiams, gal kokioms audio knygoms klausyti. Ar akinių
rėmeliai toms bone  conduction ausinėms netrukdo? Muzikai ausines turiu.

"Kesha"  wrote in message news:s3cchb$te3$1@news.omnitel.net...

After serious thinking Doxlas wrote :
> Tai šitą pats išsiaiškinau.
> LT parduotuvėse praktiškai nėra, išskyrus vieną brandą. Nu kagi, teks
> Ali/Gearbest ieškotis.

dėl brando, tai realiai tik šis brandas tokias ir gamina, t.y. kiti
nelabai ir mirguliuoja, o jei ten koks pigus kinietis kažką panašaus
gamina, tai įtariu bus visai ne kas :)
keistas šiaip ten garsas jų.