Tema: Re: Laiko juostos
Autorius: Tomas
Data: 2021-03-17 07:34:12
nesvaik, tau reikia nuo 6, tu ir eik. Dabar aplamai nuo 9 daug dirbanciu.
as galiu sau leist kada noriu keltis, bet jei reiktu ant puses 7 i darba,
tai nx toki darba, 24 val. tik transliacijos sporto uzsibaigineja.

"etikmat"  parašė naujienų news:s2qqpe$3fb$1@news.omnitel.net...

"Lawrence Jamieson" <lj@lietuva.lt> wrote in message

> Aš įsitikinęs, kad yra nulis šansų, jog padarytų UTC+2 ir paankstintų
> darbo ir mokslų laiką iki 7, dėl tos "px psichologija" kiltų toks
> erzelis, kad pzdc. Vienok darbo ir mokslo nuo 8 ir UTC+3 nori dauguma
> (jei tikėti apklausomis). Aš puikiai žinau, kad tai yra vienoda, abiem
> atvejais darbai ir mokslas prasidėtų 5 pagal UTC, bet "px psichologija"
> valdo.

nu vat parduotuves dirbdavo nuo 10, fabrikai pagal cechus, nuo 6.30 ir t.t.,
visi spedavo visuomeniniu transportu, ir viskas buvo ok. dabar visiems reik
butinai dirbti nuo 8, ir px nx. stumdykim 8.00 pagal saule. kai kabinete
beveik ner langu, po dirbtine sviesa sedi.

atsimenu idomu buvo, kai ~po 2000 metu, vaziuojant per lenkija, jau nuo 6
ryto lenkai jau lauke, kazkur eina, dirba. pas mus iki 7.00 ramu, 7.15 pzdc,
KAMSCIAI. idarba reik. 8.00. psichologija.