Tema: Re: Laiko juostos
Autorius: Doxlas
Data: 2021-03-16 16:18:27
Kiek aš prisimenu, iki Andrikienės, "Maskvos" laiko buvo jau atsisakyta,
buvo UTC+2. Valstybinės įstaigos ir dauguma kitų dirbo 9:00 - 18:00.
Andrikienė įvedė UTC+1, ir kaip kompensacija, darbo laikas buvo perstumtas
8:00 - 17:00. Tada "Andrikienės laiką" atšaukė, vėl grįžta prie UTC+2, bet
darbo laikas liko 8:00 - 17:00.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message news:s2qe0i$a98$1@news.i-klubas.lt...

2021-03-16 15:10, Kesha rašė:
> todėl, kad andrikienė kažkada labai norėjo būti europietė ir jos
> supratimu, tam buvo reikalinga pažaisti su laiku, todėl ir turim dabar
> tokį laiką ir pakeistą darbo dienos pradžią :)

Pradžiai šia tema pasidomėk, paskui rašyk, nes konkrečiai nusišneki.