Tema: Re: Roki tu esi suka
Autorius: VNO
Data: 2012-09-06 14:41:34
3 sav manau stiksi, kad yra daugoka.
3 dienos net imho daug.

del dydzio - nu please - nedaryk is saves vaiko.
goole pasako kos tai dydis, jei tau ekrano dydis nieko nesako.

del bad sektoriu - tai man tik idomu.

del Rokio - pazystu is matymo.
nera man cia ko ji ginti ar tave palaikyti.

tiesiog:
a. preke perkama is karto ir nepisama proto.
t.y. galejai ja ivertinti per kelias dienas. cia tavo klaida pagrindine

b. bad sektoriai - pvz as pazenges useris, niekada neesu ziurejes kiek tu bad sektoriu.
dabar va zinosiu, kad parduodant daikta reikia ivertinti si reikala.

suduziu pixeliu kieki irgi.

bet kokiu atveju - nepalaikau nei taves nei Rokio.
nes pinigu nebuvo, kompas ar blogas ar ne - sunku vertinti.
lieka tik issikrti tuops sketorius ir perinstaliuoti softa.

dar nepamirsk - kad preke pirkai NAUDOTA.

VNO