Tema: Re: Roki tu esi suka
Autorius: Glebas
Data: 2012-09-06 10:28:53
Rašant ramiau ir be išsireiškimų, viskas atrodytų rimčiau ir solidžiau...
O dabar...kažkokie rėkavimai, įžeidinėjimai ir asmeniškumai, kuriems tikrai
visai ne vieta viešumoje ir kurie, nujaučiu, nei trupučio neprisidės prie
normalaus situacijos išsprendimo...
Jeigu taip kalbi ir telefonu, tai nieko nuostabaus, kad ragelio kažkas
nekelia.