Tema: Re: Roki tu esi suka
Autorius: HDi
Data: 2012-09-06 10:26:54
1) todel kad pirkau kate maise ir laikiausi zodzio (nes nu pasitikejau as
juo)
2)atsiuste grasinanti laiska cituoju:

Laba diena,
noriu jus informuoti apie isiskolinima.
jus esate skolingi xxx LT (xxxxx simtai xxxxxxxxxxx LT, 00 ct)

nesumokejus isiskolinimo  I nurodyta saskaita iki 0815d. (imtinai)
ROMUALDAS xxxxxxxxxxx

SAS.; LTxxxxxxxxxxx

CITADELES BANKAS

As, Romualdas xxxxxx, busiu priverstas kreiptis I

Vilniaus miesto 2 apylinkės teisma
Valstybės biudžetinė įstaiga.
Laisvės pr. 79A, LT-01502 Vilnius.

o kai per pirmas dienas pasakiau nx man jo nereikia jis man per mazas dv
pasiimk atgal, tada ir fb ismete is draugu (siaip px man bet juokinga nes
mano ex taip elgesi ir siiap visos mizytes),na ir is visur uzblokavo bei
nekele ragelio :))
tada susitaikiau su ta mintim, kad dv sumokesiu ir viskas bus baigta
suvartosim, nu ir gavau laiska dar grasinanti.

o po to paaiskejo buggu istorija ir pc nesisukimo esme.

normalu? :)

nu teisejai pagvildenam :)))